ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

سیدعماد حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

مناظره دیروز کاندیداها شکل مناظره نداشت؛ چراکه مناظره بیشتر حاوی نقد برنامه های یکدیگر است و در برنامه دیروز به جز یکی دو مورد نقد برنامه ندیدیم و بیشتر ارائه برنامه از سوی کاندیداها بود.»
لذا از این منظر که کدام کاندیدا توانست بهتر برنامه خود را در حوزه های مختلف اقتصادی ارائه کند به نظر من آقای دکتر قالیباف روش بهتری را در پیش گرفتند و توانستند به خوبی برنامه های خود را تبیین کنند و بعد از ایشان آقای دکتر رضایی خوب ظاهر شدند.

عزت الله یوسفیان ملاعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

آنچه مسلم است با بله، خیر و کدام گزینه صحیح است نمی توان برنامه های اقتصادی را استخراج کرد. اما در هرحال صحبت های آقای قالیباف تقریبا معقول تر بود و برای برنامه های خود زمانبندی درستی داشتند و مثلا اینکه گفتند شش ماهه ارز را کنترل می کنند حرف درستی است چراکه این کار را نمی توان یکی دو ماهه انجام داد.»

محمد علی عبدالله زاده  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

با توجه به اینکه  کلیت برگزاری مناظره جالب نبود اما صحبت ها و پاسخ های آقای قالیباف به لحاظ اینکه برنامه اقتصادی مدون و مشخصی از قبل داشتند بسیار قانع کننده بود و به نظر می رسد  آن چیزی که مردم به دنبال آن بودند در پاسخ های آقای قالیباف به دست آمد.

حجت الاسلام روح الله بیگی نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

با توجه به تمام اشکالاتی که به مناظره وارد است، اما جواب های  آقای قالیباف در سطح کلان بسیار خوب بود. ایشان با تسلط کامل به سوالات اقتصادی و ادبیات خاصی که تنها متعلق به ایشان است در پاسخگویی به سوالات  بسیارخوب درخشیدند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.